torsdag

just nu sitter jag i skolan och har datakunskap. det är hur tråkigt som helst när man inte har något att göra. men jag sitter här och kollar runt lite på internet. sen idag så ska jag hem och städa och sen så kommer det folk hem till oss och ska fira mig. hoppas hoppas jag får en dator! gud vad jag vill ha en, jag kommer bli överlycklig om jag får en också.
i skolan håller vi bara på att bygger på våra lekstugor och den blir väl bra förutom att killarna inta kan någonting, antingel blir det för kort sågat eller att dom har sågat snett. menmen dom är ju som dom är. sen så har vi någon tvåa som hjälper oss med våran stuga, men den andra gruppen får klara sig själv ;) det kanske är för att dom är så många.
aja , nu vet jag inte vad jag ska göra på datakunskapen , jag kanske ska hitta på något roligt.
ha det bra  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0