söndag

idag fyller mitt hjärta 17 år, plus jennie. så idag ska jag hem till emelie och fira henne. jag åker väl dit runt tolv sen så vid halv tre tar jag bussen hem till mormor och äter med henne och christian för senare idag drar christian hem till london igen . fast jag får ju träffa han i midsommar igen och efter det åker jag till han i augusti. så jag får träffa han lite nu för det blir ju inte så ofta jag får träffa han .
igår så var jag och emelie ner på stan några timmar, haha fyfan vad tråkigt vi hade. sen efter ett tag träffade vi mattias fast han skulle hem till bomhus fast han kom på att han inte hade nå pengar så han fick 20 kr av mig sen så tog jag ut yttligare 300 för att jag skulle ge han 200 sen skolavslutningen i 9an.. jag och emelie hade missat sista bussen och sen så fick vi ta taxi hem. haha det var lite roligt. så han betalade två och jag två.  sen dess har vi typ glömt bort det. men nu har jag äntligen lämnat tillbaka dom.
sen efter att han nyss missat bussen gick vi till  heartbreak och träffade simon och hans kusin. han var ju stupfull han jag ju säga.. och jag och emelie träffade på en massa jävla byggpojkar och dom hejade? i skolan då är det ju som att dom inte känner oss.. aja det var konstigt. jag träffade tim och dom oxå och erik var ju inte nykter kan jag säga. sen träffade man alex och han var helt jävla borta. sen efter att mattias hade åkt hem så gick jag och emelie till donken och åt en chees. sen gick jag direkt till sängen och la mig.

grattis emelie!
jag älskar dig grymt mycket och jag är så jävla glad att jag har dig som kompis, utan dig skulle jag inte klara mig. du har alltid funnits där och stöttat mig i alla lägen. jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. första gången jag träffade dig i 6an tror jag  det var. så var jag med dig och en massa andra med tim. men han ville ju inte det. sen tycker jag att det var bra att jag valde din klass. om jag t.ex hade gått i c vet jag inte vilka jag skulle vara med. men jag gjorde rätt och fick lära känna dig ännu mer. våra stunder och minnen kommer aldrig försvinna och det lovar jag dig. jag älskar dig

grattis jennie !
jag älskar dig gumman, jag tror jag har kännt dig i tre år eller mindre? men jag är glad för att jag känner dig, du kan göra en glad om man är nere och allt. jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0