skooolan

kul att man kommer till skolan och sitter där i typ en kvart så får man veta att man börjar en halvtimme senrare. då kunde man ju förfan ha legat och sovit i en halvtimme längre! ååh va sur jag blir.
idag är det en ganska lång skoldag i skolan, jag slutar runt halv fyra, efter det ska jag hem och städa lite sen drar jag hem till mamma för att vi ska planera min söndag, då jag ska bli firad såhär lite i efterhand.
sen på lördag är man taggad!
 jag säger inte vad som händer då uten det får ni veta sen. men nu ska jag nog dra och köpa en läsk kanske? gott! det är ju sånd underbart väder ute.
men vi hörs lite senare, slänger nog in ett inlägg lite då och då. ikväll så startar jag nog en frågestund. den börjar ikväll och slutar imorgon kväll så ni har god tid på er att fråga!
ha det bra,

puss
jag vill tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0