onsdag.

idag är det onsdag och det är den segaste dagen i skolan , den är lång och tråkig. imorgon är det torsdag och då ska vi ha kalas här hemma för mig. hoppas hoppas jag får det jag önskar mig.
idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt. det kan vara skönt ibland det med. jag har sovit en stund på dagen också för att jag inte sover på nätterna. idag kommer pappa och pernilla hem från stockholm. så det ska bli kul.
jag håller på att bli sjuk igen. jag orkar inte ! en jävla hosta och en massa slem i halsen. det är inte nice.
och jag vet inte vad jag ska göra åt min bloggdesign. ingen jävel vill hjälpa mig..
men men sånt är livet..


Kommentarer
Postat av: ebba

superfin blogg du har!

2010-05-19 @ 21:43:10
URL: http://eebbasand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0