ny vecka..

gud vad jag tycker att veckorna går fort, det känns som det nyss var måndag.. men nu har det redan gått en vecka sen dess. just nu sitter jag i skolan och har svenska, vi ska skriva någon notis om filmen "mississippi brinner" och jag vet inte vad jag ska skriva, men jag hittar säkert på något. jag slutar on 20 min med, det är skönt. idag ska jag vara med linnea tror jag och vi skulle nog gå och ta en glass sen ut och gå lite så man tränar bort lite fett ! och det är hur underbart bra väder som helst. solen lyser och det är ganska varmt ute. hoppas att det blir såhär bra väder nu ! :*
jag vill ut och springa med men det kanske jag gör imorgon vi får väl se. 
aja , men nu ska jag nog hitta på något och göra på svenskan, hoppas alla har det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0