ny vecka, nya misstag

nu är det ny vecka och det innebär nya misstag..
idag så har jag inte gjort så mycket i skolan bara slappat för det mesta och jag slutade 12 idag tror jag. och runt ett smsade thove mig och frågade om jag skulle hänga med ner på stan så det gjorde jag. vi gick och kollade lite och hon hittade ett par svarta jeanstights och jag hittade ett skit snyggt linne och ett par örhängen. sen gick vi och fikade på george det blev kladdkaka och en milkshake. fast kladdkakan var inte så jätte god så jag åt typ halva. sen när thove skulle hem gick jag hem och la mig och kolla på film och laga mat med jens, det blev bakad potatis med kotletter, mums. sen kolla jag klart på filmen och nu sitter jag här. jag ska väl kolla på en till film snart för jag är typ sjuk och jag måste bli bättre till torsdag för då åker jag på cup och det vill man inte missa.
och det är bara fem dagar kvar tills jag fyller ! och jag är inte hemma heller så jag kommer inte få mina presenter då.. och jag tror inte heller att jag kommer få det jag vill , men ,man kan ju alltid hoppas. det jag har önskat mig är en bärbar dator m webcam , pengar, presentkort och twiglight böckerna. men vi får väl se .
jag ska nog passa på att slänga in veckoplaneringen när jag ändå håller på nu.
nehe, det blev inte så för att min dator är så jävla seg, det kommer en senare idag iaf.

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0