måndag

förlåt för att jag inte har bloggat på hela helgen man jag har inte kunnat för jag har inte varit hemma och jag har inte haft tid eller ork + att vi inte har haft något internet. och jag har inte mått nå bra överhuvudtaget. för jag fick hem ett brev i fredags... fyfan jag höll på att svimma när jag fick det och jag grät och grät så jag inte fick någon luft, tur att jens kom hem och lugnade ner mig. tack !

just nu sitter jag i skolan och ska skriva en notis eller vad man ska säga, jag har kommit igång lite men jag orkar inge mer. jag slutar ca halv ett idag, efter de ska jag ner på stan m jennie och senare vet jag inte vad jag hittar på.

i helgen har jag varit med linnea hela helgen tror jag, vi har varit i stan och shoppa och så har vi varit i valbo. och min helg har väl inte varit så lyckad eftersom jag inte har mått så bra, hoppas allt löser sig och så.

men nu ska jag hitta på något annat och jag orkar inte skriva om helgen och så, men nu ska jag försöka blogga varje dag. jag lovar !

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0