lördag och söndag

nu hade jag tänkt skriva om gårdagen och idag. det har varit en jävligt rolig helg med en massa roligt folk.

lördag & söndag
i går så åkte jag och linnea till uppsala typ 20 över 8. när vi kom till uppsala åkte vi och lämnade av linneas mamma för hon skulle jobba. sen efter det fick vi skjuts till gränby centrum. vi var där i några timmar. linnea köpte ett par skor och jag köpte ett par jeans,trosor och en söt liten topp. när vi hade varit där i några timmar tog vi en fika sen kom linneas pappa och ämtade oss så vi åkte till fyris. där var det någon familje dag med uppsala komun. vi var där och solade och så. men vi hade inte med oss någon bikini så vi solade i bh eller jag rättare sagt. men efter några timmar gick jag och köpte en bikini för 200 kr och så går solen i måln kan man bli surare? men vi la oss och solade och efter någon timme kom brolle! kung han. vi lyssnade på han. kanske hur bra som helst. sen skynda man ju sig fram så man fick hans atougraf (h)
när vi kom hem till gävle åkte vi till simon i valbo och var där och spelade kort och lyssnade på musik. kanske hur tråkigt som helst. sen skulle vi hem till linnea med en massa folk, jag och simon gick till söder för att vi skulle möta dom men när vi kommer det var det bara felix som skulle komma med. så vi gick hem till linnea. efter ett tag gick jag och mötte paul och pierre vi spelade lite kort och så , sen var det bara för mig att gå ut igen och möta widing och fredrik. när alla var där så satt vi och spelade kort och pratade, dom rökte vattenpia med. usch!
sen gick vi in till linneas vardagsrum och kollade på film , simon somnade först sen somnade felix, sen var alla andra vakna och efter filmen drog simon och felix. dom var trötta. sen var alla vaken hela natten plus dagen.
paul höll på att somna på mig också.. så paul och pierre drog.  så då var det bara jag linnea widing och fredrik kvar. så skulle man försöka sova och linnea prata hela tiden och när man luta sig mot widing så fick man smällar i huvudet så jag har grymt ont i huvudet kan jag säga. men dom drog vid 10 på morognen kanske. så jag och linnea tog en powernap på en timme. sen gick i och köpte mat på brynäsgrillen. sen har vi bara degat. sen när linneas föräldrar kom hem så åkte vi hem till mig och kollade på film. så nu sitter jag här och bloggar för linnea åkte för ett tag sen. jag sitter och lyssnar på brolle med jag tycker faktiskt han är riktigt bra. och nu ska jag sätta på en film och mysa lite sen blir det att sova tidigt för jag har sovit en timme på kanske 47 timmar -.-

ha det bra !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0