god natti! :)

nu ska jag gå och lägga mig, god natt ! :) men innan det kan jag skriva om min dag . efter skolan åkte jag och jennie ner på stan för att hon skulle handla lite snabbt det tog oss typ 2 timmar och handla ett par tights ett par skor och en mascara, vi åt på donken med, efter att vi hade varit på stan så gick jag hem till jonis ett tag, när jag kom dit var gunnar där vi  tre satt och kolla på musik sen så gick gunnar så jag och jonis kolla på film och hade det lite mys. efter typ några timmar kom gunnar tillbaka och då skulle dom åka till hillevik och hämta en moppe sen ut till valbo och fixa med den, så jag skulle gå och sola men det blev inte så för det var för mycket folk, så jag åkte hem till linnea ist och vi har kolla på film och så... och nyss kom pappa in till mig och sa godnatt. så jag säger väl godnatt här med! hoppas alla sover bättre än mig iaf ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0