äntligen hemma

nu är jag äntligen hemma efter en lång dag, dagen i skolan var bra.
sen åkte jag ner på stan och gick till mingel för att  träffa christian och mormor , vi satt där ett tag sen så skulle christian möta jessica så då gick jag och mormor , först gick vi till bussen fast då kom jag på att jag hade två böcker som jag var tvungen att lämna in så det gjorde jag. sen åkte vi hem till mormor och jag käkade en sallad. sen kom daniel och christan mamma och janne, vi firade mormor i förskott, hon fick en london resa. och det fick janne med. så nu ska jag mamma janne och mormor till london i augusti! jag längtar. sen fick jag skjutts hem och nu sitter jag här, så jag ska väl så på någon film eller något. får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0