12 dagar

idag har jag varit i skolan och haft två lektioner.
sen åkte jag ner på stan och kollade lite. sen blev det hem och packa.
sen åkte jag hem till linnea och var med henne vi kollade på tv ett tag,
efter det gick jag till bussen och åkte på träning.
den gick väl ganska bra. jag måste lära mig att skjuta!
när jag kom hem satt jens vid min dator och pappa ringde och sa att vi skulle laga mat.
jag stekte köttfärs och pratade i telefon med världen sötaste!
nu sitter jag här och kanske ska ringa söt snart om han inte skulle plugga.
imorgon ska jag möta christian vid tågis.
han kommer äntligen hem och hälsar på.
man träffar dom inte så mycket nu när han bor där borta. 
men jag ska åkte dit i augusti och shoppa ! 
+ att jag fyller om 12 dagar, fett tagg! 
men nu ska jag nog kolla på film och så ,
ni får ha det bra, puss


 


Kommentarer
Postat av: L I N N

vilken är din favorit loka ? :) svara i inlägget :)

2010-05-03 @ 23:02:15
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0