10 dagar

just nu sitter jag i skola och inte gör ett skit. det var helt jävla onödigt att åka till skolan idag för vi har ingen svenska så jag satt mig i studion vid en dator och loda. så jag börja inte förrän om typ 1 timme, helt onöldigt.
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. jag kanske ringe christian och åker hem till daniel och träffar honom , annars så ska nog bara vara hemma och ta det lugnt det är väl också skönt.
och jag har inga pengar på telefon heller, undra varför?
jadu , jag har pratat i telefon med tobias jävligt mycket och han har telia..
sen i helgen kanske jag ska på hans match jag får väl se om någon vill hänga med, sen kanske kanske jag ska vara med han men vi får väl se.
juste, plus så pratade jag med alexander westegård igår när jag var lite nere och han gjorde allting bättre. och han skulle prata med tim sa han för jag orkar inte ta första steget hela tiden. han är bäst nu iaf.
tack för allt alexander !
men nu ska jag nog sitta och hitta på något annat på den här jävla datorn.
ha det bra
puss

tim får stå för bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0