tisdag

just nu sitter jag i skolan och har datakunskap.
idag efter skola så ska jag och tjejerna åka och gymma ,
men jag vet inte om det blir nå ben idag för att vi har kört det så mycket nu.
efter det ska jag hem till min bror och fika, det var längesen jag träffade han.

igår gymmade vi och tjejerna, det var skönt.
sen åkte jag hem till mamma och jag bakade kladd kaka.
det var jätte gott. sen kollade vi på håkans bar det var bra.
 sen gick jag och la mig och så.

jag bråkade lite med erik också, jag vill inte att det ska vara såhär mellan oss.
 allt är surt och vi är bara sura på varnadra. men sånt är livet,
men jag är rädd för att han ska lämna mig som kompis och allt bara för att han är typ "tsm" med sofie igen.
det var typ ett år sedan dom gjorde slut.
men han vill inte att jag ska vara ledsen eller något över det.
men det är jag, för jag tänkte på han hela tiden när jag var tsm m kim och sen dumpa jag han för att jag fortfarande hade känslor för han,
åååh allt är bara fel i mitt liv. men sen har jag ju pontus jansson♥ som kan göra en glad. så det är ju bra.
det var ungefär ett år sedan jag började prata med han och han mådde dåligt då över anna karlsson och så, nu mår han lika dåligt efter ett år och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att han ska kunna bli glad igen.
men jag hoppas att han blir det snart.
jag ska göra allt jag kan.
jag hoppas att det duger.

men nu ska jag jobba på datankunskapen. men jag kan allting. jag lägger nog in ett inlägg ikväll när jag kommer hem till pappa. puss ♥


Kommentarer
Postat av: .....:@

DU har fan ingen rätt att lägga ut bilder på Erik! Man måste fråga människor om lov först!

och du! det var fan inte 1 år sen vi var tillsammans! Ta reda på saker innan du skriver nått.Det var i agusti det tog slut mellan oss, sen på hallowen bestämde vi att försöka börja om! Han har aldrig vart din! Hur kan män säga så när han inte ens vart det! Och att kyssa han på nyår var droppen om du ens förstör mellan oss två igen så ja vet jag inte! För du har nästan förstöt mellan oss två så... Och om du gillade erik hur fan kan man gå till en annan kille och säga att man älskar han fast man älskar en annan?

2010-04-19 @ 14:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0