måndag.

inatt har jag inte fått någon sömn alls, allt har bara blivit skit mellan allt och alla. jag och E tjfassade typ igår och allt belv bara fel så jag vet inte vad som händer nu.
just nu sitter jag i skolan och har svenska. sen efter skolan ska jag och tjejerna åka och gymma, det ska bli skönt. det blir nog att köra ben och mage idag ! 


jag vet att jag inte har skrivit något om mode på senaste tiden , jag har inte haft så mycket tid men nu kommer det två olika om mode.

jenasjackor


jag tycker att jeansjackor är skit snyggt till sommaren.
det är bekvämt och snyggt.
jag tycker att dom ljusa är snyggast.
men det är vad jag tycker.
man kan hitta jensjackor på http://www.ginatricot.com mm.

sommarklänningar




dom här sommarklänningarna tycker jag är snygga och dom ska jag nog skaffa till sommaren.
två av dom här är från nelly.com.



men nu ska jag jobba . pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0