måndag

måndag, ny skolvecka men mindre dagar till lovet och mindre dagar tills man åker utomlands. det är 22 dagar kvar tills man åker. det kommer ju gå hur fort som helst! hoppas det blir bra dagar nu. jag har inte mått så bra dom senaste dagarna, men det gör jag väl aldrig ?
skoldagen har varit bra och kort. först hade vi engelska och kollade på this is england kanske hur bra film som helst! sen hade vi lunch jag var skit hungrig och så var maten kall, kul..
sen hade vi svenska och jag satt och läste i min bok i hela en och en halvtimma. segt men jag måste ha läst ut boken innan onsdag och jag har över hundra sidor kvar? bra där !

just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på linnea. jag vet inte vad vi ska hitta på men vi hittar väl på något roligt.
jag ser ifram emot den här veckan för då ska jag vara med pontus. det ska bli kul.
han är den som gör min dag bra ibland. med han kan man prata med och han lyssnar, verkar det som iaf?
han kan göra en glad med.
men nu kommer linnea så jag ska vara social med henne.

pontus får stå för bilden idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0