lööördagsmys

idag är det lördag.
jag klev upp kvart i sju i morse för att jag skulle åka och jobba.
när vi kom dit så började jag sätta in bröd i ugnen och så.
jag och pappa började tjaffsa med men som tur var det inga kunder där.
det var en lång och stressig dag.
vi slutade runt tre så vi handlade lites sen åkte vi till valbo för att hämta min kamera.
efter det åkte vi hem och jag la mig och kolla på film.
jag har också sovit i kanske en-två timmar för jag sov bara tre inatt..
ikväll blir det att bara vara hemma med familjen och ha lite lördagsmys till melodifestivalen,

fredag, jag åkte ner på stan och lämnade in min telefon efter skolan.
jag kanske ska få en ny, yes.
sen åkte jag emelie och josefin och tränade,
grymt skönt nu har man lite träningsverk med,
sen åkte jag hem och kollade på filmer och så,
sen ville tim jocke och niklas komma in i mitt rum och kolla på solsidan så vi fyra satt här och kollade på det.
sen gick dom in på tims rum och jag började städa mitt rum + min garderob.
sen la jag mig i sängen och jag kanske somna vid tolv ett någon gång, men jag har inte sovit mycket,


men nu ska jag gå och kolla på hockey, ha det bra alla bloggläsare!



Kommentarer
Postat av: emelie

emil och emil! <3

gick det bra med kameran gumman? (a)

2010-03-14 @ 00:47:08
URL: http://eemelielindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0