hockeytorsdag!

idag är det hockeytorsdag ! det innebär att jag ska sitta framför tvn och heja på mitt älskade frölunda!
sen i tredje perioden måste jag gå till träningen :( men det får jag leva med.
just nu sitter jag på mitt rum och dampar över att min mobil har pjat igen, det kom nå jävla vit rök ur den ;o
 så jag ska ner på stan imorgon igen och lämna in den,
hoppas att jag får en ny, jippie !
jag vill verkligen ha en ny telefon för min har dampat sönder flera gånger.
hoppas jag får en tuoch mobil. men det kan man ju alltid hoppas på !
sen vill jag också ha en ny data , en bärbar data med wecam skulle vara underbart nu !
sen finns det mycket mycket mer jag vill ha.
men det första jag ska köpa när jag får min lön är en jeansjacka fyfan vad härligt.



jag måste bara få skriva av mig nu för jag mår inge bra. men inlägget kommer säkert inte bli långt men ändå, ni behöver inte bry er elelr läsa det här om ni inte vill.
jag tänker på det som hände mig för två år sen varje jävla dag och jag har fått sönmproblem av det och jag vet inte vad jag ska göra åt det.
sen mår jag dåligt över alla människor som står mig nära som jag kan såra om jag mår dåligt, men jag gör inget med filt så förlåt alla..
det är kanske mitt fel det jag har varit med om kanske inte ?
vem vet..
men nu ska jag inte bara skylla det på mig.
det jag har varit med om har jag berättat för några, vissa har inte trott mig men vissa har.
och dom som har trott mighar slutat prata med mig när jag kunde prata med dom om allt.
jag tänker inte skriva här i bloggen vad jag har varit med om för det har jag för mig själv det är bäst så.
sen har jag det här med mamma att vi inte alltid är vänner.
när jag har varit hos henne kan jag komma hem till pappa och gråta eller må allmänt dålig.
och det är inte bra.
men allt tjaffset mellan mig och mamma började för några år sendan när hon SLOG mig.
jag hartar henne fortfarande för det men det det nog inte bara jag som skulle göra.
hon slog mig bara för att jag tyckte att det var bra att vi barn kunde bestämma över våra föräldrar ibland.
då blev hon skit sur och slog mig.
hon var ju inte nykter heller.
sen dess har vi bråkat hur mycket som helst och hon har blandat in mina syskon vilket jag tycker är jävligt onödingt.
för dom har ju inget med det här mellan mig och mamma och göra så himla omoget !
det som är värst är att min mamma tycker att jag ska ta mer ansvar och ta kontakt med henne när jag mår dåligt av att träffa henne.
min syster i USA säger att jag ska skärpa mig fyfan!
min bror som bor här hemma i gävle säger att jag och mamma ska ha det för oss själv och det är bra att någon inte lägger sig i iallafall.
så, alla som säger att jag har ett bra liv, knip!
för jag har verkligen inte ett bra liv för jag och pappa är inte alltid vänner heller så när vi bråkar vill jag bara försvinna från jorden!
men sen i skolan kanske jag försöker vara glad men är jag det ? nej..
det finns folk som bryr sig om mig och det är bra, det är få men dom få älskar jag grymt mycket !
nu ska jag sluta skriva om mitt jävla skit liv för jag  vet att ingen av er läsare bryr sig,
ha det bra..


Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Hallådär! Hoppas du haft en bra dag hihi, sprider lite good karma nu på kvällen! :*

PS! , ska du se bella&tyra ikväll?

2010-03-11 @ 19:51:57
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0