helvette!

vafan skulle anna bergendhal vinna för ? :o
hon är ju så hemska jävla dålig.
hon förtjänar inte att vinna
jag tycker att erik saade eller ola skulle vinna.
jag tål bara inte hennes låt. helt seriöst

jag är iaf på lite bättre humör nu.
jag är inte lika sur,
men ist så är jag arg på A.
jag fattar inte hur han kan göra så?
han måste vara dum i huvudet.
jag ska göra allt för att E får det bra.
jag ska göra hennes dagar till dom bästa
jag älskar henne och jag vill inte att hon ska råka ut för något sånt här.
det är helt ofattbart bara.
jag hoppas hon läser det här nu.
jag hoppashon kommer hit ikväll så jag kan få prata med henne!



Kommentarer
Postat av: you know my name -E

ÄLSKAR DIG <3

2010-03-14 @ 00:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0