god morgon !

just nu sitter jag i skolan och har kart- och ritläsning.
sen slutar jag vid ett idag och då ska jag ner på stan och lämna in min telefon buhuu.
men jag kanske får en ny.
sen ska jag emelie och pussy åka och träna på kopren.
ska bli skönt att träna.
jag har bestämt mig för att sluta äta godis och få bort min mage.
men det kommer aldrig gå !
men det är värt ett försök.
men nu ska jag jobba klart och så.
men när jag är klar så får jag inte ha datorn så då bloggar jag senare idag när jag kommer hem.

imorgon ska jag jobba, det blir väl bra så man tjänar lite mer pengar innan man åker utomland.
det är inte långt kvar och jag längtar.
när jag är där ska jag bara sola och sola och sola och komma hem som neger.
sen när jag kommer hem ska jag försöka hålla i brännan till sommaren så man är brun då.
jag ska tillochmed köpa en massa skor.
det gillar vi !
jag ska köpa convers(?) till emelie pussy linnea och mig själv,
det kommer bli ganska mycket skor i min resväska,
jag tror bara jag ska köpa skor eller kanske någon lite prydnads sak som minne.

erik fick stå för bilden idag :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0