god morgon alla bloggläsare !

god morgon alla söta små :)

just nu sitter jag i skola och har rit- och kartläsning, det är kul tycker jag. men vi ska typ bara sitte framför datorn så det blir väl en hel del bloggade för min del.
ikväll är det träning det ska bli kul. Men jag är så jävla otränad och skit.
min mage ser ut som en jävla ballong och jag vet inte vad jag ska göra ;o
men ajaj sånt är väl livet.

snart är det helg och då ska jag jobba på lördag sen blir det hem till melodifestivalen ! sen kanske jag hittar på något med pussy och emelie , det blir prima det !

men nu ska jag gå och har matte fram till lunch sen kommer jag tillbaka och skriver ett till inlägg.

puss


blev två bilder idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0