god morgon !

god morgon alla söta läsare.
jag vaknade för en stund sedan och har nyss tagit en dusch
snart ska jag börja fixa mig och så sen ska jag ner på stan med linnea.
vi ska väl fika och så.
sen går vi till nynäs och kollar på innebandy dm.
efter det tror jag att vi skulle gå och äta någonstans får väl se vart.
senare ikväll blir det nog bara att vara hemma.

igår gick jag och sola med linnea.
det var skönt och man blev lite brun tills man åker utomlands.
sen gick vi och hyrde film sen hem till henne och kollade.
jag tog tolv bussen hem.
när jag kom hem satt jag mig vid datan och pratade lite med pontus.
vi började små tjaffsa och massa skit.
så jag har inte sovit så gott inatt.
får väl se om jag får tag på han idag så ska jag prata ut om det här.
hoppas allting blir bra bara.

men nu ska jag fixa mig.
får väl se om jag hinner möta linnea om en timme eller inte.
ni kan ju alltid slå en pling eller smsa 0732688515
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0