fredag

igår blev det inget inlägg efter träningen, jag orkade inte för jag var så trött.så nu blir det ett inlägg om vad som händer idag och vad jag gjorde igår.

igår var jag på gymmet med tjejerna sen åkte vi ner på stan och jag köpte ett par skor.
sen åkte emelie och pussy hem så jag gick och köpte lite stekta nudlar. gott !
sen kollade jag på en wallander.
sen bytte jag om och så kollade jag på hockey,
 frölunda spelade ap bra.
sen när pappa kom hem hade han köpt max , 
han bytte till brynäsmatchen så jag såg inte hela frölunda matchen..
men jag hörde att dom vann i förläning. det är jätte bra ,
hoppas att dom slår linköping!

just nu sitter jag i skolan och har datakunskap. sedan har jag karaktär och slutar typ halv tre. idag vet jag inte vad jag ska hitta på. jag kanske hittar någon att bara med eller något.
men nu ska jag skriva ett inlägg senare idag.puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0