bakis !

fyfan vilken natt, jag var först hos linnea och för festade lite, kanske drack en halv vodka. sen gick jag till niklas och där delade jag och carro (?) på en vodka. hos niklas var det en massa folk. t.ex fabian och sen kom ida och adriana, efter ett tag gick vi och vi träffade några killar m bil. så vi var med dom, jag kommer knappt ihåg allt, men sånt är väl livet. jag kommer ihåg att jag pratade med sanna men jag vet inte vad vi pratade om? aja ,

just nu sitter jag och kollar på film , ska väl snart ställa mig i duschen. senare idag blir det hockey, hoppas frölunda vinner ! sen  vet jag inte vad jag ska göra , jag ska nog bara ta det lugnt, ni får ha det bra.

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0