8 mars !

jag vet att jag har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna men jag har inte mått så bra och så har jag inet varit hemma, i lördagskväll var jag på bio m linnea vi var på frasan kung film kan jag bara säga! sen igår åkte jag till falun vid  tolv tiden och kollade först på falun-tyresö/trollbackan där vann falun överlägset. sen hade vi match på lugnet mot falun , första perioden var bra 0-0 sen andra var också bra. men sen i tredje gick det inte bra, jag fick ett slag på handen där jag redan var skadad så nu har jag ganska ont där men det är sånt man får leva med. jag ska nog börja blogga om någon annat än bara mitt liv här tror jag , kanske mode eller något. får väl se hur det blir.


kärleken är helt slut för mig.
nu ska jag sluta med kärlek det är en onödig jävla känsla man blir alltid sårad på något sett, om man inte har det bra med den man älskar förstås. jag önskade att jag kunde ha det som emelie och sanna, dom verkar vara så jävla lyckliga  med sina pojkvänner, jag kan aldrig hitta någon som jag kan vara så med, eller jag gjorde.. men då visste han inte vad han kände om mig så då  dissade jag han för en annan kille och då blev allt skit, jag får väl hoppas att jag träffar den rätta tillslut. när blir stor har jag betsämt mig för att jag ska gifta mig så är det bara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0