10 mars

imorse tog jag ett g.test det var.... NEGATIVT :D fyfan vad glad jag blev. sen skyndade jag mig att kasta mig i duschen och så sen tog jag bussen till skolan, nu sitter jag här och har svenska har suttit och skrivit en uppsatas i en och en halv timme. trött..
Men nu har vi rast sen har vi engelska sen lunch fyfan vad hungrig jag är ! sen har vi matte och karaktär, sen efter skola skulle jag tydligen ner på stan och kolla mobil åt erik ? aja får väl se om jag hinner det innan min träning , men jag vet inte om jag ska träna för jag mår inte så bra. jag har mått illa i tre dagar, men får se.

vilken dag som helst den här månade kan jag bli faster åt lilla malte, jag längtar så tills jag får se han. sen skulle min bror komma hem till sverig när jag var hemma , grymt bra så jag får träffa han omn jag inte gör det så får jag väl åka till han ! men nu ska jag dra jag orkar inte sitta här och skriva mer.



ha det bra alla bloggläsre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0