tisdag

idag var det en helt onödig skoldag, först åkte jag till vallbak och kolla på när energi spela bränboll och vi spela softboll, sen åkte jag till hälsocentralen och var där i tio min sen blev det skola igen med en håltimme och sen kom läraren och sa att vi inte skulle ha något lektion så onödigt, efter det gick jag hem och kolla på film ett tag sen smsa emelie och fårga om vi skulle åka och gymma så de gjorde vi, sen gick vi hem till mig igen och kolla på film och åt pankakor med glass gott! sen efter ett tag drog hon till sin syster dom skulle på bio. och jag kolla klart på filmen och just nu sitter jag här och inte gör ett skit. men jag ska typ vila och så nu,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0