onsdag

idag är det onsdag och det är sommarkvällar på stan , idag så var jag på stan med linnea och vi lyssnade på alla som spela och alla var bra. sen efter det gick vi hem till mig och så sen blev det att åka hem till mamma med en laddare och vara snäll. sen har vi varit på stan och linnea käka på donken och jag åt några pommes frittes och jag mår skit nu ! fyfan nu ska jag aldrig i hela mitt liv äta donken nå mer. och nu sitter linnea och pratar i telefon med någon kristoffer svensson ? aja,  och jag försöker på kristian att prata med mig men han svarar inte på sms. men aja, jag ska väl sätta på en film nu , pusspuss :*

GRATTIS ALLA SOM FYLLER IDAG SPC PIERRE HOLMGREN 18 ÅR !

Kommentarer
Postat av: emelie

när ska vi leka då? :) du kom ju aldrig förra gången..

2010-07-29 @ 10:56:06
URL: http://eemelielindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0