31/1-10

nu har jag äntligen fått internet så nu ska jag bli mer aktiv och skriva varje dag ! helgen har varit sådär. det har blivit mycket firade men lite tårta ! idag har jag varit med semlan och vi färgade och slingade håret , jag blev väl rätt nöjd med mitt  sen har det hänt en jäla massa skit saker oxå. 



jävla idiot jag fattar inte hur du kan, jag fattar inte hur du kan tycka om att leka med ens käslor och bara ljuga om allt. du fattar inte hur mycket jag tyckte om dig, du är så jävla falska och jag vill aldrig aldrig prata med dig igen. jag vill inte ens veta om dig , du kan ju bara gå och dö för allt du har gjort. du säger att du är ledsen men det vet jag att du inte , asså fyfan !


Kommentarer
Postat av: emelie lindblad

men bitch!

sluta skriv semlan och kalla mig intedet! :D

du ska ha stryk du!



och mer aktiv varje dag?

jo tjena, har kommit 2 inlägg sen dess.. :D BÖRJA SKRIV SOFIA!!!!!!

pussSSS <3

2010-02-08 @ 16:19:35
URL: http://elinhirsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0