19/1-10


tisdag
, imorse hade vi två timmars idrott, jag emelie christoffer björn josefin och frmesk glömde plinga vid donken så vi fick åka till jb och sen gick vi omkring på krydstigen i typ 45 min så vi kom försent till lektionen.
 vi åkte längdskidor i hemlinby haha det gick inte så bra för josefin för hon ramlade hela tiden ! emelie ramlade kanske fem och jag två , KING
 efter vi hade åkte ett varv gick vi och grillade korv och hamburgare grymt gott. men efter vi hade ätit fick vi reda på att man var tvungen att åka 3 varv för att få vg och 4 för mvg. aja det fick vi göra nästa år eftersom vi kom 45 min försent.
efter idrotten hade vi matte i rvå timmar sen åkte jag hem och väntade på att  erik skulle gymma klart men det gjorde han fan heller inte. och sen fick jag ett sms att han inte kunde vara med mig. fyfan vad sur jag blev.
så jag har bara legat hemma hela dagen.
men nu vill jens ha internet så han ska få det. hare bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0