17/1-10


bilden bjuder jag på !

vaknad upp bredvid linnea imorse . hon väckte mig typ åtta ? fatta sur jag blev. vi har städat mitt rum och ätit frukost och linnea drog nyss för hon skulle åka och fira hennes farfar(?) idag ska jag nog ner på pappas lager och rensa alla saker jag har där sen jag flyttade hemifrån mamma. senare ikväll vet jag inte vad som händer. plus att jag saknar erik och min söta lilla emelie :(

får se om jag kan hitta på något med henne idag kanske. eller så drar jag ut till valbo och kollar på valbo-sunne? aja, får väl se vad jag hittar på .
dagarna som har gått i skolan har väl varit bra fast vi har fått nytt schema och det suger slutar typ fyra och tre varje dag förutom måndag när vi slutar 12.50 -.-
- jag har inte kunnat träna heller för jag har varit sjuk , tur så hade vi ingen match i helgen och vi har ingen nästa helg så jag får väl hoppas att jag blir bättra snart så jag kan träna , nu orkar jag inte skriva något mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0