17/1-10

måndag, just nu sitter jag i skola och ska skriva någon jäkla rapport ?
jag mötte erik nyss, men han bara igga mig fyfan vad sur jag är ;o senare idag ska jag och linnea ner på stan för hon ska köpa telefon och jag ska lämna in min telefon på lagning, sen vet jag inte vad jag ska göra .
och jag vill ha onsadg för då ska jag och emelie och josefin på bio.
någon dag i veckan ska jag vara med erik oxå , men får se hur det blir för han har ju typ aldrig tid. fyfan vad jag hatar det, och han skulle ha hörst av sig till mig i helgen för att jag skulle ha varit med han , men nej det gjorde han inte . det fattade man ju. åååh jag orkar bara inte mer.

men nu ska jag jobba så jag får något gjort.

är det någon som har en telefon att låna ut eller något ? (a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0