träning träning träning!

kul att jag har överansträngt mina vadmuskler så nu har jag grymt jävla ont i dom och det blev inte bättre av att man pumpade på på träningen heller. jag kom nyss hem från träningen så nu ska jag börja städa mitt rum sen så ska jag hoppa in i dushcen och lägga mig i soffan och mysa och kolla på någon bra film . senare blir det väl att kolla på hockey ? nägon som vet när den är ?!

Skoldagen var trög först hade jag svenskaprov MVG ojah... inte. engelskan sög och min engelska lärare vill att jag ska läsa engelska b . får väl se hur det blir med det. vi hade diagnos på matten idag gick åt skogen kan jag säga sen satt jag och spelade kort med en massa.

idag mår jag bara sämre. jag orkar inte hålla på och ljuga för alla och pappa. han ser ju att jag inte mår bra och jag säger att jag mår bra vadfan ska jag göra. + at det är sturl mellan mig och kim. jag ställer bara till allt. jag ska fan inte ha något jävla förhållande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0