Torsdag

imorse klev man upp sex för att kolla på hockeyn. efter första stod det 0-0 så jag gick och la mig för jag mådde inge bra, sen vaknade jag 20 över sju och fixade mig och kolla lite mer på hockeyn. påväg till skolan lyssnade jag på hockeyn sverige förlora jävla skit! nu sitter jag i skolan och har datakunskap fett booooooring.

Vid två idag drar man till korpen och tränar, men det beror på hur mycket jag orkar med mina ben. senare blir det att bara ta det lugnt för jag har ingen träning idag för att taket på nynäs kan rasa in ! ååååh jag som är tagg på träning!
plus att vi inte har nå vatten i lägenheten så vad ska man ta sig till ? aja , får väl se hur man gör om man ska äta mat.

men nu ska jag kobba jag bloggar nog senare.

hörs alla bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0