kul att alla inlägg försvann.... inte!

jag älskar tisdagar, det är bara chilldagar för mig , det är så jävla skönt att ha en dag mitt i veckan när man är ledig från allt plugg och alla träningar. så på dom här dagarna brukar jag ligga i soffan och kolla på film. fast idag har jag läst en massa bloggar och så. men nu sitter jag och skriver här och är grymt förbannad för alla inlägg försvann  så nu lär jag skriva om allt fyfan va drygt och jag hade skrivit grymt jävla mycket!

Idag på idrotten hade vi smining och jag hatar det för att alla glor och jag har sånt jävla dåligt självförtroende och jag hatar min kropp. det finns inget som kan göra det bättre heller för att alla i min familj säger att jag är tjock så vafan ska man göra ? jag fattar mig inte på killar för dom tycker bara om pinsmala tjejer med stora tuttar vad är det för fel på lite kraftiga tjejer med små tuttar eller jätte kratiga med jätte stora tuttar? alla killar går fan på utsidan det är det man inte ska göra! man ska gå på insidan , men alla killar är väl så jävla sex fixerade så dom tänker inte på det. jag hatar att jag ska vara tjock iaf!
efter skolan drog jag och pussy till P7 och hade tjejmöte, det vara bara vi där så det var skönt vi satt och pratade och hade massage grymt nice!

idag är det en sån här dag som jag inte mår så bra. jag känner att tårarna bara vill rinna och rinna men jag vet inte varför och jag vet inte vad jag ska göra heller, jag har int i huvudet och mår piss. jag hatar dom här dagarna. allt blir bara fel och ingen stöttar en heller vafan ska man göra, idag har jag bara varit allmänt sur och depp. jag vet inte vad ja ska göra längre min pappa vill att jag ska gå och prata med någon med de vill inte jag, men han kommer tvinga mig bara för att jag mår så dåligt och för att jag inte sover. gud jag hatar mitt liv helt enkelt!

jag vet inte vad ja  ska skriva på min blogg allt verkar vara så jävla tråkigt det jag skriver om , ingen läser den fan. jag önska att jag var som Amir och Christopher Rahlenfeldt för jag tycker dom är så himla duktig på att skriva bloggar. och deras design är mycket finare än min.
men jag vill iaf inte vara som kissie för hon är bara en liten liten bitch som nerverderar Amir så jävla dålig stil! hennes bröst är inte ens snygga nu, alla tycker fan att dom är fula. iaf dom jag har pratat med ! jag fattar inte och hennes läppar dom ? dom är skit fula?! jag tycker helt enkelt inte om henne !
dom som gäller här är Amir, Rahlenfeldt och Kenza helt klart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0