god morgon alla bloggläsare

jag klev nyss upp ur sängen för jag kunde inte sova längre. får se vad jag hittar på idag. jag bloggar senare om dagen,

gårdagen, jag vaknade upp hos mamma vid nio tiden då sat jag mig framför tvn och kollade lite, lite senare vaknade janne och vi kokade risgrynsgröt och kollade på os. vid elva fick jag skjuts av jenne hem. när jag kom hem gick jag pappa och pernilla ner på stan och kollade lite, jag fick ett par sommar skor och en väska, det behövdes nu när man ska åka utomlands. gud vad jag längar! vi tog en fick på java sendan åkte vi vidare till  ljusne och kollade på jens match, dom vann med 12-3 (?) sen kom vi hem jag bytte om och så satte vi oss och kollade på herrarna när dom spelade om bromset i curling, sen blev det hockeydax, skö vinst för frölunda kan jag säga! sen satt jag uppe och kollade på skidor m folket hät sen gick jag och la mig ganska tidigt för jag var trött.

jag bloggar lite mer om dagen sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0