Amir

Jag tycker absolut inte att det är något fel på att vara bög för det är min bror och det skäms jag inte för! jag tycker att Amirs blogg är jättebra att läsa jag tycker om hans sätt att vara på. Han verkar vara hur snäll som helst fast lite bitchig med. men det tycker bara jag är bra och jag tycker han är fantastisk. Man ska accetera alla som dom är och dom som inte accepterar att han är bög så kan nu ju lika gärna sluta gå in på hans blogg och skriva neggativa komentarer så hilma jävla onödigt! och den här jävla tjejen som fixade bloggen åt Amirs syster och sendan skrev en långt neggativ text om Amir bara för att han inte länkade sidan till hennes blogg. asså fyfan vilken dålig attityd. du ska vara glad att just du fick göra den och ingen annan !
Och alla andra som läser det här behöver fan inte skriva några neggativa komentarer eller något om vad jag tycker om Amir och hans blogg, det är jag som bestämmer vad jag ska tycka så ni behöver inte slösa eran energi på det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0