18/2-10

jag har verkligen inte orkat blogga eller någonting men nu måste jag bli mer aktiv och så. och jag har skaffat kille med ! grymt skönt och jag älskar han grymt jävla mycket ! jag har varit så jävla trött på dagarna bara för att jag inte sover på nätterna och så. så om jag verkar sur eller något så är jag inte det ! eller det var jag idag iaf. för vi håller på att bygger en lekstuga och jag och emelie hade rätt från början men dom vägrade lyssna och fyfan vad det tände till då . och så gjorde dom fel flera gånger så vi var tvungen att börja om. Så jag emelie och björn gjorde det mästa av jobbet och dom andra gjorde ignenting fatta sur jag och emelie var. 
lite senare ska jag dra iväg på träning, fyfan vad skönt , men nu ska jag kolla på film och ta det lugnt. 
nu ska jag skriva lite om vad jag har gjort dom senaste dagarna.

Måndag 15/2-10, i måndags var jag i skolan hade typ två lektioner så den dagen gick fort . senare på kvällen hade jag träning , men jag hatar att träna på måndagar för att vi har med 96orna , fyfan vad det är tråkigt för dom fnittrar bort tiden ! åh man blir bara så less. sen åkte jag hem och duschade och så sen la jag mig i sängen och kollade på film.

Tisdag 16/2-10, i tisdags hade vi ett core pass på idrotten, fyfan vad jobbigt det är !! snacka om att man har träningsvärk . uuh min mage håller på att dö och det blev inge bättre av att man åkte ut till älskling och hade det mys där . så jag var hos älskling hela dagen han bjöd mig på fika . grymt gullig är han ! sen åkte vi hem till mig och jag träffade min syster på bussen som jag inte har träffat på 4 år !! fyfan vad glad jag blev. sen tog jag 10 bussen hem med pappa och vi satt och lyssnade på när björn ferry tog guld så hilmla bra ! kom igen nu sverige !

Onsdag 17/2-10 i går gjorde jag inte så mycket. jag var i skolan och efter så åkte jag hem och vilade lite sen blev det träning . och fyfan vad dåligt det gick jag hade världens huvudvärk + träningsvärk inte bra ! och så hade vi fys på träningen fyfan ! jag skulle ha kollat på hockeyn men jag mådde inte bra så jag gick och la mig typ halv tio ? det var skönt men man var helt slut och sur hela dagen.

Alla hjärtans dag, på alla hjärtans dag kom älskling hit och vi åt jordgubbar med grädde och hade det grymt mys. jag fick en bh av han , fast den passade inte så bra. så vi bytte den i tisdags. han fick chokladhjärtan och gélehjärtan och en parfym av mig. han åkte väl hem vid elva ?



kim eriksson, jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: mlihh

om det heta till lite :o vart så jävla sur, så jävla lata och inte gör någonting.. hatar dom fan, speciellt TEEEO! fyfan.. och man blir inte på bättre humör då man bara sovit en timme i natt.. ohgud ja. DO MSUGER HÅRT!

loveu <3

2010-02-18 @ 20:00:50
URL: http://eemelielindblad.blogg.se/
Postat av: sofia

eller hur . och jag sover ju inte bra på nätterna plus att pappa ska tvinga mig till någon jävla kurator eller något :o jag är livrädd jag vet inte vad jag ska göra :(

älskardig <3

2010-02-18 @ 20:19:27
URL: http://ssofianathalie.blogg.se/
Postat av: sofie

naaw , vad söta ni ska vara då ^^

2010-02-23 @ 20:14:28
URL: http://suufiek.blogg.se/
Postat av: Lindalarven

kul att du blev glad av att ses, var roligt att se dig med :)

2010-03-06 @ 15:31:51
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0