trött.

just nu sitter jag med datan i knät och kollar på film, och jag är så jävla trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till . kanske gå ner och köpa något så man blir pigg? det tycker jag låter som en bra idé.
jag ska lägga mig tidigt idag så jag inte är så trött imorgon , men jag ska sova i bilen med.
igår hade jag ganska många besökare tycker jag men jag vill ha många många fler!

jag vill att min mobil ska komma snart. jag ska få en likadan som jag hade fast en helt ny.
det är inte kul för jag tycker absolut inte om den!
jag vill ha en ny touch telefon. men det kommer jag aldrig få.
sen funderar jag på att sälja min dator och min dataskärm för jag ska önska mig en bärbar när jag fyller.
i augusti åker jag mamma och mormor till min bror i london! jag fick den resan i födelsedagspresent av mamma.
och min bror bor jätte nära ett shoppingcenter med skit många butiker fast det är halva priset på alla kläder !
men nu ska jag gå och köpa ngt gott.

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0