söndag

dagen idag har varit ganska långtråkig, jag har bara legat framför tvn hela dagen och nu snart blir det väl en film att kollar på, sen blir det sova för jag ska upp och jobba imorgon, sen får jag väl se vad jag hittar på kanske ska ut och springa imorgon när jag kommer hem. men det är bara ett kanske.

i veckan vet jag inte vad som händer, jag kanske ska vara med mattias ngn dag. och den här gången ska jag inte göra så att vi måste gå från stan till bomhus, fyfan vad han klagade, han klagade på att han hade fått håll och en massa skit så onödigt. sen när han skulle hem passade jag att gå till bussen, den går ju precis utan för han så det var ju bra. man fick en kram oxå, det var mys.

nu är det inte långt kvar tills jag åker utomlands. fyfan va skönt det ska bli. jag vill bara bort från svergie och bort från gävle! jag tycker inte alls om att bo i gävle. när jag blir stor ska jag flytta till göteborg har jag bestämt mig för! och där ska jag bo tills jag dör. för att där finns världens bästa lag och min kärlken frölunda.

och jag försöker även att hjälpa jennie att bli glad för hon har det struligt med kärleken och jag ska göra allt för henne.
sen försöker jag smälta att min barndomskompis har dött, hon blev bara 16 år och hon dog i cancer, allting kom som en stor chock. jag kan bara inte fatta det, nu är hon borta för alltid, det är så himla hemskt. jag kommer ihåg när vi var när vi var mindre. jag saknar henne faktiskt.
jag komma aldrig att glömma henne. det lovar jag !
vila i frid hjärtat !♥

det kommer nog ett inlägg senare också.. men det blir nog ett kort..
ha det bra !

jag älskar dig hjärtat glöm aldrig det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0