school

jag vet att jag inte har bloggat på två dagar? men jag har inte haft tid eller orkat. men så får det vara, jag har inte gjort så mycket dom här dagarna. typ kollat på hockey och träffat min syster som jag inte har träffat på mångar år. så det var roligt att träffa henne. vi gick och tog en fika på george vi satt där och pratade ett bra tag om vad vi har haft för oss under dom här åren. sen gick vi en runda på stan sen hem till mig och kollade på hockey, hon träffade pappa och det tyckte hon vart jätte glad att träffa sin pappa igen, dom har ionte pratat på jätte länge och jag vet inte varför.
sen igår var jag i skolan sen på min träning och kollade, jag tränade inte eftersom jag är lite små förkyld men så får det vara.
jag har typ suttit framför datan och kollat på film och pratat med victor en hel del, han är lite små rolig och söt.

på lovet så ska jag nog bara ta det lugnt och kanske umgås med victor om han inte åker till sundsvall ? annnars blir det väl att bara sitta hemma.

idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.

just nu sitter jag och har datakuskap och det suger ! vi har fått reda på vårat excel prov MVG yeah, fatta stolt jag är ! sen slutar vi efter det här så man slutar 11.10 ! så jag ska väl ner på stan och äta tror jag , för det är inte så god mat i skolan. men får se, jag kanske bloggar ikväll om jag orkar.

imorgon ska jag jobba också fyfan.. och på lördag blir det jobb + att vi ska ha kalas hemma . ååh , tråk helg ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0