onsdag..

chacha bloggen. just nu sitter jag och simon hos linnea och lyssnar på musik mm.
idag har jag inte gjort så himla mycket typ bara sovit bort hela dagen som vanligt.
sen åkte jag ner till biblioteket och lånade en bok, den andra kommer på fredag tror jag ?
sen vart det stan , jag handlade två linnen och sen så åt jag.
jag gick hem och kollade på film.
senare på dagen åkte jag till brynäs och träffade simon, vi gick till tempo och handlade lite godis.
vi gick upp till linnea och hon sitter och pratar om sin resa.
nu ska vi gå och hitta på ngt roligt skit.

puss ♥



btw så skulle lotta få barn för 11 dagar sen ! åååh jag vill bara att ungen ska komma nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0