måndag+tisdag

jag har nyss kommit hem från en lunch med pappa pernilla och jens. 
vi åt på nian, jag tog en pasta m kyckling kanske hur god som helst!
sen gick jag och jens och hämtade en resväska, så jag ska nog börja packa lite snart så man har det gjort.
 skönt nu är det en vecka kvar, fatta vad brun jag ska bli ! jag bara längtar tills att få komma bort.
 idag har jag bara varit hemma stora delen av dagen , ikväll kanske jag ska gå och sola ? men vi får se. 
sen vill jag färga håret också , men det kommer jag nog inte hinna innan jag åker utomlands så det får väl bli efter.
jag hoppas att alla har haft en bra påsk ? min påsk har väl inte varit så lyckad. men så äre,
jag har jobbat för det mesta och jag längtar tills den 25:e då får jag ca 4500 ! då blir det shoppa kan jag säga !

igår(måndag) så väckte pernilla mig åtta och vi skulle åka åtta?
tror du man fick panik eller, jag skulle duscha och skit men så blev det inte.
så fick stressade oss till jobbet och där var det inte så mycket att göra,
dagen gick jätte fort. sen stressade vi oss till lotta på påskmiddag.
det var typ min hela dag igår.

jag är ganska stolt över mig själv för jag har inte pratat med erik på kanske 2 veckor och fyfan vad jag saknar han, jag vet inte vad jag ska göra. men vi bråkar bara och alla säger att det är rätt av mig att sluta prata med han men jag vet inte vad jag ska ta mig till.
det är en massa folk som jag saknar som jag inte har träffat på länge, men jag vet inte vad jag ska göra ? när jag försöker få kontakt med dom så får jag inget tillbaka och det suger. sen svarar dom kanske inte? dom kanske inte ens vill känna mig ?
gud va det låter som att jag bara gnäller jag ska nog sluta med det. men jag vill bara skriva av mig lite och om ni inte vill läsa så läs inte då !
jag har inte världens bästa liv som alla andra så klaga inte!
+ att josefin aldrig svara på mina sms längre och emelie svarar ibland men då blir det bara tjaffs det är så himla jobbigt, jag känner att jag inte vill till skolan på måndag nästa vecka för ja vet inte vem jag ska vara med eller nå. allt är skit.
jag fattar inte vad jag har gjort josefin ? det enda jag vet är att det är mitt fel att emelie och jag tjaffsar det är det enda. men josefin vad har jag gjort ? kan du svara mig det ?
jag tror nog att jag ska åka hem till mamma idag så jag kan få lite lugn och ro och tänka igenom allt. det skulle nog vara skönt. att bara lägga sig i ett varmt bad med en ansiktsmask och bara koppla av.

och nu ska jag till jennie och ha det roligt ! alla får ha det bra . puss ♥







det här är nog det viktgaste att jag har med mig. pengar,solbillor,linnen,kjol,skor + bikini men jag hade ingen ork att lägga upp någon bild..
ha det bra alla söta ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0