imorgon !

imorgon bär det av till egypten , eller vi åker från gävle 5 på morgonen. så det blir att sova i bilen.
just nu sitter jag i skolan och ska skriva om ngt ? men jag vet inte vad..
någon som kan komma på något bra ?
senare idag ska jag packa det sista och kanske dra och kolla på min träning?
jag är sjukt förskyld och jag åker utomlands imorgon.. inte bra
juste jag var nyss och tog  en spruta mot hepatit a. jag tycker inte om sprutor !
men nu ska jag jobba , kanske slänger in ett inlägg innan jag slutar annars  kommer det ett senare ikväll.
sen blir det dålig uppdatering när jag är i egypten , jag ska försöka leta reda på en dator så jag kan hålla mig uppdaterad.
ha det bra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0