God natt alla bloggläsare

idag åkte ju jag hem till min bror som jag berättade och i tog en fika och vi pratade lite.
lotta gick och la sig för hon har inte kunnat sovit så mycket.
men hon fick inte sova mycket då heller.
jag och daniel satt och kollade på hockey växsjö-aik . aik vann så nu är aik i elitserien nästa år.
det ska bli ganska kul.
sen gick jag från daniel hem till mamma det kanske tog 25 min.
när jag kom hem fick jag mat. kött och potatisgratäng.
gott.
efter jag hade ätit lag jag mig i ett långt skönt och varmt bad.
det behövdes kan jag säga.
och nu ligger jag i sängen och kollar på zodiac.
så jag ska väl sova snart.
skola imorgon och ja ska ta spruta med.
fyfan!

puss godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: bezie

Tack kära du <3 Fin blogg föresten!

2010-04-11 @ 22:09:15
URL: http://bezie.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

godnatt!

ha det bra ;)

kramar!

2010-04-11 @ 22:45:24
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0