glad påsk !

god morgon,
jag vaknade för kanske några timmar sen med världens huvudvärk.
jag klev upp och kollade på film sen tog jag en varm dusch.
så nu sitter ja vid datan och dunkar musik.
jag ska snart börja städa lite för vi får gäster idag för penilla fyller 40!
grattis till henne!
ikväll blir det nog bara att vara hemma tror jag.

ååh , plus att jag är lite sur på emelie. jag vill inte vara det.. menmen , sen hackar alla på mig så jag orkar ingenting längre. men sånt är väl livet. om en vecka typ åker jag utomlands det ska bli skönt !
men nu ska jag börja städa. puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du sur på mig för? har jag gjort?...

2010-04-04 @ 19:19:59
URL: http://eemelielindblad.blogg.se/
Postat av: sofia

men det var det här om att du var med jossan..

2010-04-04 @ 19:41:57
URL: http://ssofianathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag var med adde?! hallå?

josefin var med simon och sedan bestämde vi att vi skulle vara med dom. jag och adde hade planerat att gå på bio då bowlingen var stängd och sedan fråga dom om dom fick hänga på.. och vi bokade biljetter direkt på datorn då, ingen hade en susning om att fråga dig.. när du frågade vad jag skulle göra så sa jag att jag skulle vara med adde, och det var jag, att du inte frågade redan då om du kunde vara med oss om du så gärna ville? .. jag har inte gjort något fel. och vrf är du bara sur på mig då för? jossan är lika mycket delaktig i det här. och vad är det här att vara sur över? fan var barnsligt..

2010-04-04 @ 22:33:24
URL: http://eemelielindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0