bomhus.



just nu siiter jag hemma hos mamma i bomhus och har nyss tagit enn varmt bad och satt i en ansiktsmask.
det vr grymt skönt efter dagen.
idag har jag varit med jennie, norling och någon till som jag inte kommer ihåg namnet på.
först var vi ute och gick i en och en halv timme tror jag ?
sen gick vi hem till hon jag inte kommer ihåg namnet på och spelade gh det gick uruselt har inte spela på hunds år känns det som.
sen spelade vi något roligt spel. jag kommer inte ihåg vad det heter men det var skit roligt iaf..
hahah min kommentar var väl bäst "kan man ha i bröd med senap och ketchup(?)? - smör.
hahah fyfan vad vi satt och skratta åt det.
sen skulle jennie hem vid sju/åtta så då gick jag också hem.
så nu sitter jag här och skriver ett kort litet inlägg.
jag ska nog fortsätta kolla på house!

ni får ha det bra puss !

btw ni kan smsa om ni vill. 0732688515

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0