aaaahh

jag vet att jag inte har bloggat på två dagar? jag har inte haft orken att blogga plus att jag har inte mått så bra för jag är typ sjuk. igår var jag med linnea vi var på stan kollade på film hemma hos mig och sen åkte vi hem till henne och hade fredagsmys med hennes föräldrar. jag åkte hem ganska tidigt för jag skulle jobba.
I torsdags var jag  med linnea ett tag, vi satt hemma hos mig sen kom simon och pussy, vi satt typ och spleade hkort och hade jätteroligt. plus att jag höll på att frysa ihjäl när jag skulle sova så jag var tvungen att sätta på mig ett par mjukisar och en tjocktröja plus täcke och jag frös ändå , helt cp !
idag har jag bara jobbat hela dagen så nu är jag skit trött och jag ska sova.

och ett stort tack till pamela Chau (http://zoniex.blogg.se/index.html) som ska fixa min bloggdesign hon är så hilm gullig och snäll. sen planerar och att prata med henne om fotografering efter  jag har varit i egypten, men vi får se hur det blir.

men nu ska jag kolla på film och sova. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0