25/4-10

idag är det söndag, fyfan vad den här helgen har gott fort måste jag säga.
idag ska jag vara med jennie och några killar och så skulle vi hem till jesper och kolla på film tror jag ?
sen ikväll ska jag städa och plugga inför talet på måndag.
jag kommer absolut inte klara det märker jag, jag hatar att prata inför folk det är det värsta som finns.
men jag hoppas väl att det ska gå bra.
men jag kommer komma bort mig eller något men jag tror inte det gör något för jag tror att jag skulle hålla talet för jossan,emelie,sanna och jennie så det blir bra för där kan jag iaf känna mig trygg och så.
igår kväll sa jag ju att jag skulle blogga när jag kom hem. men det blev inte så för att hela kvällen var jag ute med jennie och alla killar. vi satt typ utanför tempo i bomhus och lyssade på musik. och jag och jennie höll på att frysa ihjäl.
sen när man skulle gå till bussen kunde man inte gå för det gjorde så jävla ont i fötterna. så när jag kom hem la jag mig ner i soffan och kollade på en film sen gick jag och la mig med mjukisar och tjocktröja för jag frös så jävla mycket.
men det var en rolig dag kan jag säga, jag ifkc träffa alla från göteborg igen och det var roligt för jag träffar dom kanske två/tre gånger om året?
men nu ska jag äta frukost och städa lite sen bär det av till bomhus !
ha det bra alla bloggläsare !

plus att jag bråkar med erik ? det är inte så ovanligt.
men nu har jag börjat bråka med hans tjej/ex ? inte en aning hur det där är.
och igår läste jag ett medelande som hon hade skrvit till mig på fb att hon ville bli vän med mig mm.
det är ju helt sjukt efter allt hon har sagt till mig.
och sen  vill jag bli vän med erik med det kommer aldrig att gå för han har så jävla mycket att be om ursäkt om.
men han har glömt vad han har gjort.. hur jävla normalt är det då på en skala 1-10 -.-
men nu ska jag inte haka upp mig över det och förstöra min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0