jullov !

idag har jag fått jullov , ÄNTLIGEN !
dagen har varit bra , åkte till skolan till halv nio, satt där och kollade på en massa skit sen åkte jag emelie och josefin hem till mig och åt lite och så kom tim erik niclas och sirberg hit och dom satt här och kollade på brüno med oss. haha , han är så jävla ful. sen gick vi ner på stan och kollade vi gick säkert där i flera timmar jag hittade iaf det jag ska ha på mig på julafton. det kommer bilder sen. sen så skulle dom hem så jag gick upp och kollade på film sen gick jag ner igen och köpte kläderna och kollade på julklappar åt pappa och pernilla. jag hitta något åt pappa och pernilla. och nu sitter jag här och springer ner i tvättstugan titt som tatt. jag saknar erik med :( fyfan :( och han vill inte ha någon julklapp av mig . fett taskigt :( aja , får se när jag träffar han igen, om två dagar är det julafton jippi ! jag tror att jag kommer få allt jag önskade mig (a) men nu orkar jag inte skriva något mer. lägger in bilder på kläderna lite senare ikväll , puss/ sofiasundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0