juldagen

julafton , jag vaknade upp hos mamma låg i sägen ett tag och kollade på tv sen så klev jag upp och duscha och fixade sen kom mormor och daniel och åt frukost med oss och så. jag fick 100kr av mormor och en kofta av daniel och lotta och så fick jag två biobiljetter och två menybiljetter + presentkort på gina på 500 av mamma och janne.
janne skjutsade hem mig till lotta och alex runt tre. då kom jag dit och hjälpte till och fixa sen satt jag mig och kollade på halva kalle anka.
sen satt jag och väntade på att pappa och pernilla skulle komma med mina kläder så jag kunde byta om. och så tog dom med sig min laddare för jag hade typ inge batteri i telefon. tack för det. sen så när alla hade kommit satt vi oss ner och åt och så.
typ vid sju kom tim och jens och då äntligen fick vi öppna våra julklappar. det jag fick var persentkort på gina , vila och veromoda så samanlagt har jag persentkort på 3600kr. jag fick rengörningsmedel och två filmer ( män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden) choklad en kabel mellan tvn och datan. och när vi kom hem så stod det två stora paket i vardagsrummet ett till mig och ett till tim. det var en varsin tv ! haha , jag blev grymt glad men jag ville ha en ny telefon men det fick jag inte för om jag ska ha en ny så måste jag köpa en ny själv. aja , men vi ska lämna in min på lagning så får se om jag får en ny då. sen låg jag och kollade på film och smsade med erik till halv två ungefär sen somande jag.

juldagen, idag så sov jag till halv tolv tror jag , jag vaknade av att erik smsade mig. typiskt. jag gjorde mig i ordning och så för vi skulle till farmor och farfar och äta. jag kom  hem för typ en timme sen och nu har jag kollat på film, nu orkar jag inte skriva något mer. men jag längtar tills imorgon för då ska brynäs få stryck av frölunda jag ska på matchen med erik och vi behöver inte betala för biljetterna och det är skönt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0